دعوت به همکاری


همیشه این ضرب المثل تو همه جایی کاربرد داره(یه دست صدا نداره):


واقعا نوشتن یه وبلاگ  اونم تو زمینه ی سخت افزار تنهایی کار سختی  خلاصه منم تصمیم گرفتم از شما دوستان عزیز که علاقه به سخت افزار دارید برای همکاری با این وبلاگ از طریق ایمیل یا شماره تماس من اعلام آمادگی کنید..


+به علاوه اینکه اگر کسی دوست داره که اسپانسر این وبلاگ بشه یعنی یک هاست+دامین اختصاصی به این وبلگ بده هم اعلام آمادگی کنه...


E-maile: mohamad_reza071@yahoo.com


Tell : +989357496855



نظرات 2 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 22 شهریور 1390 ساعت 10:11 http://facebook.com\pooria.ariany

من آماده همکاریم ولی زیاد در مورد اورکلاکینگ وارد نیستم ولی خدای نرم افزار و موبایم>هکر هم هستم<
این ایمیلمه اگه خواستید من هستم!
Pooria09@gmail.com
FACEBOOK.COM\pooria.ariany

سلام پوریا جان اول بگو کدوم شهر می شینید شاید بعضی از کارهامون تو وبلاگ جوری باشه که نیاز باشه حمدیگرو ببنیم راستی با این ایمیل با من تماس بگیر mohamad_reza071@yahoo.com

پوریا پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 10:38 http://pooriaarian.bug3.com

من مشهد هستم، شما رو هم تو لیست یاهوم اضافه کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد