ASUS CrossHair IV Extreme

همزمان با عرضه پردازنده های Phenom II X6 با اسم رمز Tuban از سوی AMD، کمپانی ASUS بزرگترین تولید کننده مادربرد در سطح جهان اقدام به رونمایی از جدید ترین محصول خود با نام CrossHair IV Extreme کرد. این محصول منحصر به فرد بر پایه چیپست (AMD 890FX (RD890 و پل جنوبی AMD SB850 طراحی شده و از پردازنده های مبتنی بر سوکت AM3 بطور کامل پشتیبانی می کند.


جهت بهبود مقاصد گرافیکی پنج شکاف PCI-Express 2.0 x16 به همراه چیپست Hydra (از تولیدات Lucid Logix) بر روی PCB این محصول تعبیه گردیده است که امکان بهره گیری از تکنولوژی های Multi-GPU را فراهم می سازد. لازم به ذکر است چیپست AMD 890FX بر اساس تکنولوژی 65nm ساخته شده و شامل چهل و دو PCI-Express Lane می باشد.


سیستم تامین توان مرکزی در CrossHair IV Extreme در قالب مدار Digital PWM و خازن های پلیمری چند لایه (Super ML Capacitor) و همچنین یک کانکتور 8Pin ATX پیاده سازی شده است که با توجه به Layout مادربرد امید می رود شاهد جریانی مطلوب و قابلیت Overclocking ایده آل از این محصول باشیم.


از دیگر امکانات CrossHair IV Extreme می توان به پشتیبانی از:
- شش پرت SATA 6Gb/s و نیز درگاه USB3.0
- فناوری Dual BIOS با قابلیت Re-Flash
- کلیدهای Turbo Key و Core Unlocker جهت سهولت در Overclocking و فعال کردن تمام هسته های پردازنده
و RC Bluetooth اشاره کرد که آن را به محصولی مجهز به تکنولوژی های روز و گزینه ای مناسب برای سیستم های حرفه ای تبدیل کرده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
ashkan یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 14:42 http://www.oneclickmovies.blogsky.com

doorod
aya tamayol darid be jame ma bepeivandid va bakhshe jadidi tavasote modiriate shoma rah andazi shavad?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد